Re: Service/tjenesteAnmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 3488 gange. Af: Stefdreng, Buschauffør Ja ABIT-systemet er sgu godt nok - når man da vel at mærke er i nogenlunde tid.
Ang det at annoncere stoppesteder gør jeg virkelig hvad jeg kan for at huske det og jeg oplever faktisk virkelig ofte taknemmelighed fra passagererne. Det kan f.eks. være et vink, et smil eller at passagereren kommer op og siger tak for venligheden. Sådan noget kan redde en hel dag!!!!!! Men sådan er det vel for alle indenfor servicefaget...
Da jeg boede i England for nogle år siden arbejdede jeg hos en købmand med en fast kundekreds af ældre engelske kvinder. Nogle af dem var nasty og nogle af dem var flinke. Jeg gjorde hvad jeg kunne for at yde en optimal service og en af dagene kom en ældre fin og affekteret kvinde op til skranken og købte dagligdagsvarer. Da handlen var afsluttet sagde hun tak for god service og lagde to pakker kiks på bordet og spurgte hvad for en af dem jeg ville foretrække til min afternoontea..... Jeg valgte chokoladekiksene, blev rigtig glad for den søde gestus og helt rød i kinderne hvilket de andre i køen vist godt kunne se(I skulle bare vide hvor meget englænderne går op i kiks og Cookies!!!!!!) Denne lille historie skulle jeg da vist have skrevet på elskerkunder.dk.....
MVH
Stef
Sendt den 17. juni 2004 kl. 18:55. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Service/tjeneste. Frozty - 11. juni 2004 0:07. Re: Service/tjeneste. Htkirsten - 13. juni 2004 0:41. Re: Service/tjeneste. Stefdreng - 17. juni 2004 18:54. Re: Service/tjeneste. Stefdreng - 17. juni 2004 18:55. Re: Service/tjeneste. Htkirsten - 17. juni 2004 23:11. |