Re: Synes jeg faktisk ikkeAnmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 3531 gange. Af: Ziggy, Grafiker "Hvad forventer kunden ??"
Hvis "Ny i Netto" ekspedienten var den eneste ekspedient inden for den radius som kunden umiddelbart kunne få øje på, forventer kunden at "Ny i Netto" ekspedienten finder en anden der kan hjælpe hende, hvis "Ny i Netto" ikke selv kan. Eller at "Ny i Netto" i hvert fald henviser til et sted hvor der _er_ en mere erfaren medarbejder er kan hjælpe.
Eks.: "Jeg kan desværre ikke finde min chef, men jeg ved én af mine kollegaer står og sortere vare i brød afdelingen du kan prøve at spørge ham"
Kunde: "Kan du ikke spørge ham?"
"Ny i Netto": Jow selvfølgelig.
Jeg syntes vores "Gæst" går for langt ved at kalde kunden fucked up, fordi hun bruger 40min på sokker. Og jeg syntes også det virker som om "Gæst" er total ligeglad med kunden, hvilket kunden _aldrig_ må få indtryk af. Det er ok hvis du vitterligt er ligeglad med hende, men lad aldrig nogensinde kunden få det indtryk. En kunde er en kunde, og den butik du arbejder i kan godt lide kunder. Det handler om at DE for en god oplevelse ved at handle der, og ikke om du gider eller ikke gider lede efter sokker på lageret Sendt den 11. januar 2008 kl. 9:04. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
Synes jeg faktisk ikke. Muhh - 10. januar 2008 20:26. Re: Synes jeg faktisk ikke. - 10. januar 2008 20:36. Re: Synes jeg faktisk ikke. Miss Pilletriller - 11. januar 2008 1:17. Re: Synes jeg faktisk ikke. Dingo - 10. januar 2008 21:32. Re: Synes jeg faktisk ikke. Reolaben - 10. januar 2008 21:47. Re: Synes jeg faktisk ikke. Il_pazzo - 10. januar 2008 22:28. Re: Synes jeg faktisk ikke. Svoger - 10. januar 2008 23:27. Re: Synes jeg faktisk ikke. Fb2003 - 11. januar 2008 1:17. Re: Synes jeg faktisk ikke. Ziggy - 11. januar 2008 9:04. Re: Synes jeg faktisk ikke. Reolaben - 11. januar 2008 15:33. Re: Synes jeg faktisk ikke. Dingo - 11. januar 2008 21:58. |