Re: respektAnmeld indlæg Dette indlæg er blevet læst 2930 gange. Af: Craner, Direktør Du har fuldstændig ret. vi kan ikke undvære hinanden hverken kunder eller servicemedarbejder i supermarkeder.
Jeg mener at der er stor forskel på en kunde der sviner personalet til og som i absolut ikke skal fínde jer i, og så en kunde der ikke altid forstår, eller kan høre, hvad der bliver spurgt om.
Det var her jeg mente kunden blev nedgjort.
med venlig hilsen
Og god jul
Poul
Sendt den 23. december 2003 kl. 7:25. Besvar dette indlæg
Tilbage
til oversigten over indlæg
Hele denne tråd:
respekt. Craner - 21. december 2003 13:25. bedrevidende craner...eller???. Netto-p - 21. december 2003 22:40. Re: respekt. Hille - 21. december 2003 23:20. Re: respekt. Dk-ms - 23. december 2003 0:45. Re: respekt. Dk-ms - 23. december 2003 0:48. Re: respekt. Craner - 23. december 2003 7:25. |