FORSIDE   HISTORIER   DEBATFORUM   CHAT   TOP TRÆTTENDE   SPØRGSMÅL OG SVAR   OM DENNE SIDE
     
 

kender det godt...

Anmeld indlæg

Dette indlæg er blevet læst 1365 gange.

Af: Antje88, Receptionist

Dette indlæg er en kommentar til historien "Charter ferie".
Læs historien    Læs historien i nyt vindue

Arbejder selv indenfor hotelbranchen, dog i Danmark i hovedstaden.

Det er sjovt som gæster altid tror de skal have mere og mere for én lille fejl. De glemmer ofte at hotellet også er en forretning der skal løbe rundt, og man derfor ikke kan smide 1000 kr efter gæster der kun betaler 1400 kr for et weekend ophold.

Havde en oplevelse hvor nogle gæster var chekket ind og 20 min senere ringer de og siger at der drypper vand ned i værelset. (Der var en gæst, der boede en etage længere oppe, der havde glemt at slukke bruseren så vandet løb ud over det hele) min kollega beklagede selvfølgelig og gav dem straks et nyt værelse. Manden havde så lige købt en is som var smeltet imens han havde ringet og flyttet rum, og krævede den så erstattet. Det sagde min kollega så okay til. 10 min efter kommer konen så ned og klager og brokker sig med STORE ord, over at vi har ødelagt deres ferie, (der er nu gået max 1-1½ time siden de er chekket ind)og kræver erstatning for det + gratis is resten af weekenden.

Det kan vi ikke give hende, da de allerede har betalt igennem et rejsebureau, til en MEGET favorabel pris og derudover ikke lige har is som en bonus pga det dryppede ind på værelset.
Selvfølgelig må det ikke ske, men det var jo ikke os der tændte vandet og vi gjorde jo ikke noget for at ødelægge deres weekend, tværtimod.

Min kollega håndterede sagen LIGE efter bogen. Undskyldte, gav et nyt værelse og erstattede endda den smeltede is. Og så fortsætter de med at brokke sig.

Nogle gæster er godt nok svære at tilfredsstille.

Sendt den 19. juli 2009 kl. 0:53.

Besvar dette indlæg

Tilbage til oversigten over indlæg


Hele denne tråd:

kender det godt.... Antje88 - 19. juli 2009 0:53.
   Re: kender det godt.... D A - 19. juli 2009 14:13.

Brugernavn:

Adgangskode:

Glemt adgangskode?

Opret ny bruger

Skrive uden at oprette?
 

NYESTE HISTORIER

Ingen respekt for varernes værdi!
Gæst - 13/9 7:44

Sur fordi kunden ikke måtte springe foran i køen
Gæst - 12/9 7:13

McD tilsvinning
Gæst - 5/7 14:11

Evnesvag fruentimmer
Zeraphine - 5/7 14:10

Kan jeg betale med min gamle nokia?
Gæst - 29/6 0:47


Flere historier

 

PÅ CHATTEN NU

0 brugere

 

NYESTE DEBATINDLÆG

Det kan ikke altid ses
Tante - 10/10 12:36

Re: Rådgivning i Discount
Pølseelse - 27/9 19:51

Rådgivning i Discount
Bliversaatraet - 26/9 20:50

Re: Hvad ulækkert er der ved nøgenhed?
Pølseelse - 26/9 15:30

Re: Ang. retur-misbrug?
Pølseelse - 26/9 15:14


Flere debatindlæg

 
Linkpartnere
 
hedehusene-arbejdsgruppe.dk
bolighit.dk
Kasinoking.dk
Solsikkens Sang
 
Afbudsrejser
Sjove spil
Hiccup.dk - om børnetøj
Casino bonus



(Vi optager ikke længere linkbytte)