FORSIDE   HISTORIER   DEBATFORUM   CHAT   TOP TRÆTTENDE   SPØRGSMÅL OG SVAR   OM DENNE SIDE
     
 

Så vil jeg gerne opsige...

Denne historie er blevet læst 2683 gange.

Af: Svoger, Kundeservice tlfselskab

En fra i dag skal også på bordet, mest fordi det er en klassiker af "så vil jeg opsige!"-kommentarerne.


En kunde ringer ind til mig i kundeservice, han har sårn en "basislinje", en linie kun med bredbåndssignal.

Det virker åbenbart ikke, og han havde snakket med min hotline.
De kunne ikke hjælpe ham siger han først, og siger at de påstod problemet var hos ham, ikke os.
Jeg henviser til at han altså skal finde ud af det med dem, da jeg ikke har adgang til vores fejlsystem.

Så kommer vi frem til at han havde haft det fejlmeldt for et par dage siden, og de sagde der ville gå et par dage og en teknikker ville se på det.
Der var åbenbart sket mere i mellemtiden, for nu var han blevet oplyst det ville tage 3-5 dage mere sagde han.
Jo jo det frustrerende, det kan jeg sagtens forstå, meeen....:

Hvad der egentlig var grunden ved jeg ikke helt, men jeg kunne godt høre kunden ikke lige fortalte det hele, og ikke alt hang sammen.
Jeg siger dog blot stille og roligt, at vi desværre ikke kan gøre det hurtigere end min hotline siger.

"Så vil jeg opsige det!" Er svaret. Det svar hører vi jo en del, i min afdeling ryster vi bare på hovedet af det over kunden tror jeg kan gøre det hurtigere af den grund.

Jeg tjekker lige han ikke har bindingsperiode, og svarer:
"Du vil gerne opsige, jamen det er da helt i orden, jeg skal bare lige have dit kontonummer (et specielt de har til os), så skal jeg taste en opsigelse på dig."
Kd: "Jamen... Øhhh, nej det har jeg ikke lige..."
Jeg svarer friskt: "Nej nej, men du kan bare ringe ind igen når du har det."
Han var blevet utroligt stille da jeg bare accepterede det uden videre, og det blev da også bare til et spagt farvel igen så.



Den der med "Neeeej, vil du opsige, pleease, det må du ikke, så bliver jeg fyret, pleeeeeaaaasseeeee!!! Jeg kommer og laver det selv for dig i dag!!!!!!", den kommer bag på utroligt mange at de ikke får.

Vi har for øvrigt også teknikkerstrejke en del steder for tiden, så det kan nok have været grunden til udsættelsen.
En del kunder accepterer at der ingen teknikker er at få pga strejken, men visse eksploderer over det.
Svaret "Jamen hvad vil du have jeg skal gøre, der er jo ingen teknikker overhovedet", gør dog de ikke siger så meget mere.

En af mine kollegaer havde dog en kunde der så ville snakke med en teknikker. Det jo selv samme teknikker der ikke er her din ost. Tsk.

25. oktober 2007.

<< Foregående historie     Til oversigt     Næste historie >>


Kommentér historien

Brugernavn:

Adgangskode:

Glemt adgangskode?

Opret ny bruger

Skrive uden at oprette?
 

NYESTE HISTORIER

Træt af Nazi-kunder part 2
Gæst - 19/1 15:28

Træt af nazi-kunder
Gæst - 31/12 1:44

Bland selv slik
Gæst - 13/11 11:35

Vær lidt mere specifik
Dallevalle - 20/7 20:39

Opdrag jeres unger!!
Dallevalle - 7/6 17:03


Flere historier

 

PÅ CHATTEN NU

0 brugere

 

NYESTE DEBATINDLÆG

Nazi-kunde
Thingie - 24/1 18:10

Re: Hvorfor virker pantautomaten ikke?
Peter1979 - 5/1 17:28

Facebook tilbud efter jeg har fri
Dallevalle - 5/7 17:46

Re: En heltesang :)
Dallevalle - 5/7 17:28

Re: Tal dog pænt
Bettina222 - 4/2 9:39


Flere debatindlæg

 
Linkpartnere
 
hedehusene-arbejdsgruppe.dk
bolighit.dk
Kasinoking.dk
Solsikkens Sang
 
Afbudsrejser
Sjove spil
Hiccup.dk - om børnetøj
Casino bonus



(Vi optager ikke længere linkbytte)