FORSIDE   HISTORIER   DEBATFORUM   CHAT   TOP TRÆTTENDE   SPØRGSMÅL OG SVAR   OM DENNE SIDE
     
 

En vurdering heraf

Denne historie er blevet læst 4124 gange.

Af: Service Boy, Servicemedarbejder

Jeg havde en situation den anden dag, som jeg gerne vil høre jeres mening til. Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg tacklede situationen anderledes, men mener heller ikke, at jeg har handlet forkert.

Jeg stod i butikkens kiosk/kundeservice den anden dag og en middelaldrende kvinde, uden tydelige handicap eller andre defekter, kommer over med tre blomster i bakke (den kvadratiske bakke, hvor der er 6 små blomster i hver sin adskilte sektion og med en hank til at holde i).

Hun starter med at sige, at hun ønsker blomsterne i nogle tynde poser og dette er intet problem. Jeg siger dog "jeg tager dem lige en af gangen, så der ikke kommer jord på disken) - generelt bliver disken rigtigt hurtigt beskidt, da der ofte kommer blomsterjord fra bakkerne og jeg ikke finder dette videre hygiejnisk.

Kunden bliver rigtig vred herover og tilkendegiver, at hun ikke ønsker at holde dem kort. Jeg forsøger at berolige hende med, at jeg lynhurtigt har pakket dem i poser for hende og vi på den måde undgår at der kommer jord udover det hele. Hun begynder at tale om dårlig service, at hun har set andre gøre det og hindrer mig generelt i hurtigt at pakke blomsterne i poser.

Da jeg stadig ikke ser den store problemstilling i konflikten, forsøger jeg at afslutte diskussionen og siger "Jeg synes egentlig ikke vi skal diskutere det mere, for det bringer ingen vegne. Skal jeg nu ikke hurtigt pakke blomsterne i poser for dig?". Det gjorde hende åbenbart så vred, at hun gik uden blomster.

Jeg skal tilføje hertil, at hun fra start af var yderst ubehagelig og havde nogle meget tavse familiemedlemmer bagved. Hun sagde kort inden hun gik, at det var hårdt at holde i armen - jeg skal ikke kunne sige, om hun har haft dårlige led og blot ikke tilkendegivet dette (det havde naturligvis været en anden situation).


Hvad er jeres holdning til det? Jeg forsøger generelt at give en rigtig god service, men vægter også hygiejne højt. God påske.

29. marts 2016.

<< Foregående historie     Til oversigt     Næste historie >>


Kommentarer til denne historie:

Det kan ikke altid ses. Tante - 10. oktober 2017 12:36.

tsk. Pølseelse - 30. marts 2016 23:32.

Kommentér historien (ny tråd)

Brugernavn:

Adgangskode:

Glemt adgangskode?

Opret ny bruger

Skrive uden at oprette?
 

NYESTE HISTORIER

Ingen respekt for varernes værdi!
Gæst - 13/9 7:44

Sur fordi kunden ikke måtte springe foran i køen
Gæst - 12/9 7:13

McD tilsvinning
Gæst - 5/7 14:11

Evnesvag fruentimmer
Zeraphine - 5/7 14:10

Kan jeg betale med min gamle nokia?
Gæst - 29/6 0:47


Flere historier

 

PÅ CHATTEN NU

0 brugere

 

NYESTE DEBATINDLÆG

Det kan ikke altid ses
Tante - 10/10 12:36

Re: Rådgivning i Discount
Pølseelse - 27/9 19:51

Rådgivning i Discount
Bliversaatraet - 26/9 20:50

Re: Hvad ulækkert er der ved nøgenhed?
Pølseelse - 26/9 15:30

Re: Ang. retur-misbrug?
Pølseelse - 26/9 15:14


Flere debatindlæg

 
Linkpartnere
 
hedehusene-arbejdsgruppe.dk
bolighit.dk
Kasinoking.dk
Solsikkens Sang
 
Afbudsrejser
Sjove spil
Hiccup.dk - om børnetøj
Casino bonus



(Vi optager ikke længere linkbytte)