Vær lidt mere specifikDenne historie er blevet
læst 4252 gange. Af: Dallevalle, Grønt og Lager Facebook tilbud giver mig grå hår.
Hvordan skal jeg kunne hjælpe en kunde der siger: Jeg har sagt ja-tak til en flaske vin. Kan du hjælpe mig?
Jeg svarer hvordan kan jeg hjælpe dig. vil du ikke nok være lidt mere specifik?
Stiller spørgsmålet (da jeg har taget en kold FB tyrker og vi har 4 forskellige) og her er svaret:
Jeg finder en anden.
Gentager: vil du ikke være mere specifik?
Hun siger igen: jeg finder en anden.
For hvordan kan jeg servicere en kunde der forventer jeg ved hvad hun taler om når jeg til har taget den kolde tyrker og ikke går på facebook indtil 10:30 den følgende dag?
Og vi plejer sjældent at have så mange flasker at vælge imellem og er det ikke rimeligt at folk er lidt mere præcise og specifike om hvad de har sagt Ja-tak til om den ansatte tager en kold tyrker eller alle.
De fleste der spørger mig plejer at være specifike om hvad de har sagt ja-tak til. Der er bare den ene a-hole.
20. juli 2019.
Kommentér historien |